Veel Gestelde Vragen

Veel gestelde vragen / FAQ Kerstpakketten Company

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen met betrekking tot de producten van Kerstpakketten Company
Kijk goed of je vraag hier tussen staat, het is de snelste manier om het antwoord op je vraag te vinden.
Staat uw vraag er niet bij of wilt u meer informatie, neem dan contact op met onze klantenservice via de Chat op de site of via  info@cadeaucompany.nl of Telefoonnummer 013-5802855.


Vragen over bestellen

Vanaf wanneer is het mogelijk om te bestellen?
Zodra onze collectie op de website staat is het mogelijk om je bestelling te plaatsen. Onze collectie staat vanaf begin juli op de site en is dus dan te bestellen. Houd er wel rekening mee dat de meeste pakketten leverbaar zijn vanaf eind november. 

Is het mogelijk om minder dan 10 stuks te bestellen?
Ja, afhankelijk van het pakket is het mogelijk om minder dan 10 stuks te bestellen. Indien het niet mogelijk staat dit bij het desbetreffende pakket vermeld.

Is mijn bestelling in goede orde ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling via de site ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierin staat dat je bestelling in goede orde is ontvangen. Let op dat deze e-mail niet in de spambox terecht komt.

Hoe lang duurt het voor ik de offerte ontvang?
Wij streven ernaar om je de offerte zo snel mogelijk toe te sturen. Indien wij geen tegenvragen hebben ontvang je de offerte binnen enkele uren in de mailbox.

Wat is de uiterste besteldatum voor kerstpakketten?
Hoewel wij geen deadline hanteren raden wij je aan om de bestelling zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. De uiterste besteldatum is afhankelijk van de voorraad en de ruimte in de transportplanning. Dichtbij de kerstdagen kan het moeilijk zijn om nog (grote) bestellingen aan te nemen vanwege de voorraad alsmede de drukte in de transportplanning.

Zijn alle kerstpakketten op voorraad, die op de website niet op ‘uitverkocht’ staan?
In principe zijn de kerstpakketten op voorraad, tenzij er ‘uitverkocht’ bij staat. Naarmate het seizoen vordert en de voorraad krimpt kan het echter voorkomen dat er niet voldoende voorraad is om aan je aanvraag te voldoen. Ook daarom adviseren wij je vroeg in het seizoen te bestellen. Uiteraard brengen wij je er onmiddellijk van op de hoogte wanneer er onvoldoende voorraad van een product is.

Levert  Kerstpakketten Company ook in België?
Ja, wij leveren ook in België. Kosten voor transport kun je vinden op de pagina Verzending.

Kan ik als particulier ook bij Kerstpakketten Company bestellen?
Nee, wij kunnen helaas geen bestellingen van particulieren aannemen

Is het ook mogelijk om een kerstkaart/kerstwens in het kerstpakket te verpakken?
Wanneer je de kerstwens tijdig aanlevert is het mogelijk om deze in het pakket te verwerken. Je kunt bij ons een offerte aanvragen voor de kosten hiervan.


Vragen over de bezorging

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij nemen na het plaatsen van je bestelling contact met je op over de levering van de bestelde kerstpakketten en zullen in overleg met je een leverdatum afspreken. Houd rekening met ongeveer 5 werkdagen levertijd rekening (afhankelijk van de gekozen pakketten). Als je de bestelling vroeg in het seizoen plaatst kun je zelf de gewenste afleverdatum bepalen.

Kan ik het tijdstip van levering zelf kiezen?

Het is niet mogelijk om een tijdstip van levering te kiezen. Wel kun je zelf de gewenste leverdatum aangeven. Mocht je de pakketten echt voor een bepaald tijdstip in huis willen hebben, informeer dan over de mogelijkheden van een express zending. Hier zijn kosten aan verbonden. Je kunt dit desgewenst bij ons opvragen.

Kan ik na het plaatsen van de bestelling de leverdatum nog wijzigen?
Indien je de leverdatum wilt wijzigen verzoeken wij je dit zo spoedig mogelijk te doen. In principe is het tot een week voor levering nog mogelijk de datum te wijzigen.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling zelf op te halen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons magazijn. Dit dient wel altijd in overleg met ons te gebeuren. Je dient dit aan te geven direct na het plaatsen van de bestelling.. 

Kan een bestelling ook op meerdere vestigingen geleverd worden?Indien gewenst is het mogelijk om op meerdere vestigingen in Nederland en België te leveren. Hier kunnen echter wel extra transportkosten aan verbonden zitten. Hier brengen wij je uiteraard vooraf van op de hoogte. 


Vragen over de betaling

Is achteraf betalen mogelijk?
Achteraf betalen is in principe niet mogelijk. Indien je niet vooraf wenst te betalen kun je contact met ons opnemen om samen tot een oplossing te komen.

Wanneer dient een bestelling betaald te worden?
Je kunt bij kerstpakkettencompany.nl heel eenvoudig via factuur betalen.  Je ontvangt deze via e-mail nadat je de bestelling hebt geplaatst (en deze door ons is bevestigd).De 1e factuur van 50% ontvang je na het plaatsen van de bestelling. De 2e factuur van de overige 50% ontvang je 4 weken voor levering van de kerstpakketten.

Kan ik de order ook direct betalen?
Bij het plaatsen van de bestelling heb je de mogelijkheid om de order direct te betalen via iDEAL (Nederland) of Bancontact (België).

Hoe wordt de factuur verstuurd?
Wij versturen alle facturen per e-mail.

Vragen over de (online) presentatie en de inhoud

Komt het kerstpakket overeen met de foto op de website?
De foto die op de website staat afgebeeld is een foto van het werkelijke pakket. Het pakket zal er dus hetzelfde uitzien.

Kan ik de samenstelling van een pakket wijzigen?
Wanneer je speciale wensen hebt met betrekking tot de samenstelling van een kerstpakket, en je hebt in onze webshop niet gevonden waarnaar je op zoek was, dan is het mogelijk om een wijziging aan te brengen in een bestaande samenstelling. De kosten hiervan is afhankelijk van het aantal pakketten dat je wenst te bestellen.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief btw?
In de webshop staan de prijzen exclusief btw vermeld. 


Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?
Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan kun je deze bij ons indienen via de e-mail of de telefoon. Wij kijken dan samen met je naar een oplossing.

Mijn vraag staat hier niet bij!


Wanneer je vraag hier niet aan bod is gekomen kunt u contact met ons opnemen via de Chat of via e-mail of telefoonnummer 013 5802855.